Verzending en Retourneren

Levertijden & Verzendkosten

Verzendkosten Levertijd**
Onderdelen / Accessoires €6,95
Gratis vanaf €50,-
2-3 werkdagen
Fietsen Gratis 5-7 werkdagen

**De genoemde levertijden zijn slechts ter indicatie. Wanneer de werkelijke levertijd korter of langer is laten wij u dit weten.

Afhalen in de winkel (Click & Collect)

Uiteraard kunt u uw bestelde producten ook ophalen in onze winkel. U krijgt van ons bericht wanneer uw producten klaar liggen om te worden opgehaald. Hier zijn uiteraard geen extra kosten aan verbonden.

Bezorgen of Afhalen van Fietsen

Als u een fiets heeft besteld zullen wij deze volledig rijklaar voor u maken en bijbestelde accessoires gelijk monteren. Geef dit en eventuele andere wensen wel aan in het opmerkingen veld voordat u de bestelling afrond. Dan gaan wij het voor u in orde maken.

Heeft u gekozen om de fiets af te halen dan krijgt u van ons bericht wanneer de fiets klaar staat om te worden opgehaald.

Heeft u gekozen voor bezorging? Ook dan wordt de fiets helemaal rijklaar gemaakt en alle bijbestelde accessoires (zover als mogelijk) op de fiets gemonteerd. Wij nemen contact met u op om een leverdag in te plannen met u en de vervoerder. Transport van de fietsen wordt gedaan door Focus Koeriers die gespecialiseerd zijn in het vervoeren van rijklare fietsen.

Verwerking Bestellingen

Bestellingen gedaan voor 15:00 uur worden dezelfde dag nog verwerkt.

Bestellingen na 15:00 uur worden de eerstvolgende werkdag verwerkt.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Selecteer op de pagina van het gewenste product eerst de gewenste maat en/of kleur (indien van toepassing).
U ziet daarna onder de titel van het product één van onderstaande labels:

“Op Voorraad In De Winkel”

Het product is op voorraad in onze winkel en daarmee direct uit voorraad leverbaar (ophalen of laten bezorgen). Ook is het product eventueel te bekijken in de winkel.

“Online Te Bestellen”

Het product is momenteel niet op voorraad in onze winkel maar wel online te bestellen. Wanneer u een bestelling plaats zullen wij het product direct bij onze leverancier bestellen voor bezorging aan huis.

Disclaimer

Wij doen onze uiterste best om altijd de meest correcte voorraad informatie op de webshop te tonen. Echter kan het voorkomen dat een product toch niet geleverd kan worden. Dit kan komen doordat het product bijvoorbeeld net verkocht is en dat de webshop nog niet ververst is of dat de voorraad informatie vanuit de leverancier nog niet geupdatet is. Mocht dit u overkomen dan nemen wij contact met u op om te kijken naar een alternatief en anders krijgt u netjes uw geld teruggestort.
Onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip.

Ruilen & Retourneren

Het kan natuurlijk gebeuren dat een product niet in de smaak valt of dat er iets mis mee is. Geen punt, voor alles is er een oplossing. Op deze pagina vindt u alle informatie over ruilen en retourneren bij Kobi Bikes.

Meer informatie over de rechten en plichten van zowel consument als winkelier m.b.t. ruilen en retourneren? Klik hier.

Winkel Aankopen

  • Voor producten aangekocht in de winkel hanteren wij een bedenktijd van 8 dagen.
  • Voor het ruilen van fietsen kunt u gebruik maken van de “8 Dagen Omruilgarantie”.
  • Ruilen kan alleen met de kassabon of factuur van de aankoop. Heeft u deze niet meer dan volstaat een bankafschrijving van het betaalde bedrag.
  • Het product moet onbeschadigd en in de originele verpakking zitten (inclusief eventuele labels). Is het product gebruikt of (deels) beschadigd? Dan kunnen wij het product helaas niet terugnemen.
  • Wij geven geen geld terug. Hiervoor in de plaats geven wij u graag een tegoedbon.

Online Aankopen

  • Voor alle online aankopen geldt een bedenktijd van 14 dagen met recht van retour zonder opgaaf van reden.
  • Als u een product wilt ruilen of retourneren dan zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening.
    Foutieve levering of productiefout? Dan vergoeden wij de door u gemaakte verzendkosten. Neem altijd even contact met ons op als uw niet zeker weet of dit het geval is.
  • Producten kunnen worden geretourneerd naar:Kobi Bikes
    T.a.v. Retouren
    Industrieweg 64
    3144 CH, Maassluis

Als u een product terugstuurt doe er dan altijd een kopie van uw order/factuur bij. Vergeet niet om voldoende te frankeren en het afzendadres te vermelden.

  • Wanneer u een product binnen 14 dagen retourneert storten wij uw geld binnen 1 werkweek terug.
  • Als u een fiets wilt terugsturen adviseren wij om contact op te nemen met Focus Koeriers. Zij zijn gespecialiseerd in het transport van fietsen. Ook hiervoor geldt dat de kosten voor uw eigen rekening komen.
  • Ook online gekochte fietsen komen in aanmerking voor de “8 Dagen Omruilgarantie”. Houdt er rekening mee dat wij slechts 1 keer omruilen en dat zowel de verzendkosten voor het terugsturen van de “oude” fiets en de kosten voor het verzenden van de “nieuwe” fiets beide voor uw rekening zijn.

Tegoedbon

Wilt u een product ruilen maar kunt u niet direct een vervangend product vinden of houdt u een saldo over? Geen probleem! Dan kunnen wij voor u een tegoedbon maken. De tegoedbon is te besteden voor alle producten en diensten in onze winkel. Dus ook voor reparatie en onderhoud. Wilt u de tegoedbon gebruiken voor een aankoop via de webshop? Neem dan even contact met ons op om dit te realiseren.

Wel een aantal punten om rekening mee te houden:

  • U bent zelf verantwoordelijk dat u de bon tijdig verzilverd. Wij sturen geen reminders.
  • De tegoedbon is niet inwisselbaar voor contant of giraal geld.
  • Onleesbare bonnen kunnen niet worden ingenomen.
  • De bon wordt slechts 1 keer geprint dus bewaar deze goed.
  • Kobi Bikes is niet verantwoordelijk voor verlies, diefstal of onleesbaarheid van de tegoedbon.
  • Deelbesteding van de bon is mogelijk. U krijgt na een deelbesteding een nieuwe tegoedbon voor het restbedrag welke opnieuw 365 dagen geldig is.